iarna nu-i ca vara

În ultima vreme sunt cuprinsă tot mai des de o stare acută de melancolie. M-am săturat să mă uit pe geam în fiecare dimineaţă, să văd acelaşi bloc gri comunist, pe care-l văd de 21 de ani, dar înnoit cu termopane. Tot mai mult simt că locul meu nu e aici. Nu vreau să ajung "femeie de cratiţă", cu asta ne ameninţa profesoara de modă din liceu în caz că n-o să ne ţinem de treabă. Îmi place să plec, îmi place să mă mai şi întorc din când în când. Îmi plac trenurile, nu contează că e personal sau săgeată albastră, mie îmi plac. Îmi dau mereu senzaţia de călătorie, de plecare, de o destinaţie. Una din cele mai lungi călătorii cu trenul, pe care le-am făcut până în prezent, a fost cea de acum ani buni, la mare şi care a durat 17 ore. Infernal pentru restul, o placere pentru mine.

Şi acum mă cuprind din nou nostalgiile, numai când mă gândesc la mare. Pentru că marea pentru mine înseamnă vară, iar vara e totul.

Ador soarele şi apa, pielea bronzatş, şlapii, tricourile colorate, nisipiul printre degete, ceaiurile cu gheaţă, limonada, pierdutul vremii pe o bancă în Unirii, terasele, ploile calde, plimbatul pe jos, nopţile nedormite, sunetul greierilor, dimineţile în care te fură prietenii de acasă ca să prindeţi răsăritul prin nu ştiu ce locuri "boeme", petrecerile în aer liber, festivalurile rock, "the girl's friday night", leneveala, vancanţa sau concediul, aventurile, iubirile de vară, dulciurile, lipsa banilor (asta nu-mi place în mod special, dar e un fenomen care işi face apariţia în fiecare an în timpul sezonului călduros), trezitul la 12 şi toate amintirile pe care ţi le creezi, fiind mereu un punct de reper şi un început de poveste "mai ţii minte, vara trecută, când..."


Acum plouă.

Vara asta nu mai vine odată. Se lasă aşteptată, ceea ce e bine într-un fel pentru că pentru mine în vara de anul acesta va prima licenţa şi mai am încă mult de lucru la ea. Şi cu toate că "tinereţea" mea se termină aici, ţin să cred că de abia acum încep lucrurile să se învârtă. Şi ca să rămân în subiect, şi anume feşăn, urmează nişte ţinute inspirate de sezonul cald.




You can always find more here.

......................................................................................
Ţin să menţionez, pentru că am tot avut probleme pe tema asta, am să scriu în engleză de acum încolo ca să înţeleagă orice român [punctşivirgula paranteza închisă].
 

Comments

  1. Vara!
    Oare mai are de gand sa revina?
    Cand zici ca mai are putin si vine primavara, tac! Revine frigul, zapada si altele.
    Si da, vara este si anotimpul meu preferat.
    Foarte faine lucrarile, imi place in special "Ballerina 6".
    Spor la treaba si mult succes anul asta!:)

    ReplyDelete
  2. iarna nu-i ca vara..."dar nici bine nu e" :) is faine schitele! keep working

    ReplyDelete
  3. @ Anton

    Asa, cum spunea un geniu inca in viata :))

    Multumesc mult de tot!

    ReplyDelete
  4. @ Andreea

    Vine vine, dar cu cat intarzie, cu atat mai bine, avand in vedere licenta mea, eu vreau doar sa fie cald afara, incat sa nu mai fac drumuri la depozite prin ploaie, sau prin zapada. Deja nici nu mai gandesc pentru mine, tot se leaga de acelasi subiect :P
    Oricum, mi-e tare dor de vacanta "aia mare", si avand in vedere ca e ultima... trebuie sa fie "worth it".

    Mersi mult mult de tot! Ma bucur enorm ca ti-au placut si ca ti-ai rapit din timp sa te uiti peste ele! :*

    ReplyDelete
  5. of coz, the illustrations are super awesome... but its not fair... I dont understand what u've written!!! :P

    ReplyDelete
  6. I'm so so sorry, I find it so difficult to write in English when it comes to my feelings, I'll try though, and I promise that all the tutorials will be written in English.

    ReplyDelete
  7. Awww.. its ok.. :) I understand that its hard, i mean, English is not my first language either!!! I come from a tiny little island in the Indian Ocean called Sri Lanka, and well we speak a TOTALLY different language there!! I often go through dictionaries and thesaurus to find the appropriate words.. LOL and its a nightmare!!! coz inside u know what u want to say, and u think it in ur own language, but u simply cannot translate it.. that sucks.. but what i've learned over the years, practise, practise, practise. :)

    so its ok.. :) and I'll really appreciate the fact that u'll be doing the tutorials in english. thanks.

    ReplyDelete
  8. nu se termina nimic! pana nu vrei tu sa se termine.

    va veni si vara asta, toate vine. like clockwork. you just have to be patient!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts